No title مفيش عنوان

هو انا مسبتش العنوان فاضي .. انا مقدرش احطك تحت عنوان .. انتي مش ضمن التصنيف .. انتي برة اي نظام ..
هي ..
نور ..
كل واحد ليه نورو و شغفه اللي بينورلو حياتو .. فيه اللي القراءة نوره .. في اللي التليفزيون هو اللي بينورلو عقله .. فيه اللي الحب بينورلو قلبه  .. الكتاية و التاليف و النت و الموسيقي .. كلهم انواع بتنور في قلب الناس و بتملي عليهم حياتهم بشغف معين ..
“دعيني اطلق اصابعي لتكتب ما لا يستطيع لساني قوله ..”
نور .. انتي شغفي .. حياتي .. دنياتي .. ربنا كل ما تضيق بحد بيديلو من هندة فرج كبير اوي و هدية .. انتي الفرج اللي ربنا بعتهولي و الفرحة اللي ربنا كتبهالس بعد عذاب .. انتي السعادة و الفرحة و الجمال و البسمة .. انا بحبك فوق ما بحب الكوكب ده .. ساعات بعك في الكلام بس اعذريني .. انتي اللي قولتيلي اتكلم .. انا اتجرحت كتير فشخ .. بس عمرو ما كان منك .. انا خايف .. مش عايز بعد ما لقيت احسن و احن و اجدع و افضل اخت في الدنيا تضيع مني .. انا بعشقك .. بدور علي اي حاجة .. بفتش علي الفرحة علشان اديهالك تفرحي .. سمي في الحياة اني اشوفك زعلانة .. بحبك اوووي .. انتي نعمة و خير و فرحة كبيرة ربنا بعتهالي .. لما تبقي مضايقة بحس ان الكوكب بيضلم . و لما تفرحي الشمس بتضحكلي و بتنور لكل الناس . انتي بتنشري بينهم فرحة و امل و سرور و ابتسامات كتير .. انتي الامل في العيون و النشوة ساعة الجنون .. انتي .. سمحيني .. لو محدش استحمليني اكيد انتي هتستحمليني .. مش عايز اعتذر بس انت زعلان مني .. عمري ما اطيق اشوفك زعلانة .. عمري ما هعك بالكلام كده تاني .. انا بحبك .. انتي ليا اكتر من اخت و ام و صاحبة .. انتي اكتر حاجة بحبها في كل ايام .. انتي ايام و ساعاتي الجية و فرحتي و بسمتي و سعادتي و روحي و شريين قلبي و كل لحظة حلوة بفتكرها كل لحظة و كل ثانية و مع كل دقة قلب بسمع صوتك .. انوش .. انتي اختي اللي امي مجبتهاش .. وعد عمري ما هتخلي عنك لحظة .. انتي قلبي و روحي و عقلي .. و من يعيش بدون ذلك .. انتي فرحة و سعادة كبيرة اوي .. ضحكة من القلب .. من لي سواك .. حياتي لك و روحي فداكي .. بصي يا انوش .. انا بتاعك .. تسمحيلي .. انا بعشق كل حاجة فيكي .. انا مستعد اموت فدي ابتسمتك .. انا محستش احلي احساس فرح الا علي ايدك و محستش اسوء حزن الا لزعلك و حولت اكون قوي قدامك علشان اشجعك .. انتي كل حاجة ليا انا بحلم اني امتلكها و ربنا رزقني انتي يا احلي هدية في العالم .. ربنا يعلم ان معزتك تفوق معزة اي حد في قلبي .. انوش انتي اختي الاميرة الصغيرة .. انا مقدرش اكون حاجة من غيرك .. بحبك 😍
اعذريني لو الكلام مكفكيش .. انتي ميكفيش فيكي الكلام و لا قصايد الشعر و لا الف تعبير .. انتي وحدك من يدرك ماذا تعنين لي .. احبك 😍
خلق لاجل الحبك .. و لاجلك اوجد العشق ..
انتي نوري 😍

Leave a comment